https://www.ieper.be/projectmedewerker-collectieregistratie-musea Stel je uiterlijk op zondag 1 september aan ons voor. Stuur CV en motivatiebrief door via onderstaande link. Verduidelijk wat jouw verwachtingen zijn van de stage, welke vaardigheden je wil leren of uitdiepen, welke relevante kennis...
Interesse? Stel je uiterlijk op zondag 1 september aan ons voor. Stuur CV en motivatiebrief door via het daarvoor voorziene sollicitatieformulier op www.ieper.be/openstaande-vacatures . Verduidelijk daarbij wat jouw verwachtingen zijn van de stage, welke vaardigheden je wil leren of uitdiepen, welke...
Op het programma deze zomer: de immer woekerende stapel boeken en resem interessante podcasts bemeesteren. Vandaag raden we u een podcast aan die uw aandacht meer dan verdient: ‘Classical Queers’ van Klara.
Is deze vacature jou op het lijf geschreven? Wacht niet langer en stel je vandaag nog kandidaat! Solliciteer nu . Nieuwsgierig geworden? Download het selectiereglement voor meer informatie en kom alles te weten over de job, de organisatie en selectieprocedure. Vragen over deze vacature? Contacteer...
Het Departement Cultuur, Jeugd en Media en FARO organiseren op 13 november een informatiedag die een antwoord biedt op al uw vragen over topstukken en voldoende ruimte laat voor netwerking en dialoog.
Op dinsdag 11 en woensdag 12 juni organiseerde FARO twee workshops samen met het Nieuwe Instituut. Lees mee wat we hieruit onthouden.
Uw organisatie checken op toegankelijkheid voor mensen met een verstandelijke beperking? De sociaal-culturele organisatie Pasform biedt ondersteuning.
Het participatieve erfgoedproject ‘De Vierkante Kilometer’ van Erfgoedcel Gent en het STAM werd gekroond tot een van de laureaten van de European Heritage Awards/Europa Nostra Awards. Het maakt ook nog kans op de publieksprijs.
Hoe kan slow art leerlingen helpen om voor zichzelf te zorgen? In de workshop ‘Thuiskomen in jezelf: een workshop slow art’ gingen een dertigtal leerlingen uit het buitengewoon secundair onderwijs aan de slag met oefeningen.
Hoe kunnen geschiedenisonderwijs en erfgoed helpen om gevoelens van verbondenheid te creëren in deze complexe tijden? Dat onderzochten collega's Eva en Katrijn tijdens de conferentie '(Be)longing: confronting our memories' van Euroclio.