Interesse? De uitgebreide functiebeschrijving en de selectieprocedure vind je in de aanwervingsbrochure . Als je je kandidaat wil stellen voor deze functie, solliciteer dan uiterlijk op zondag 2 juni 2024 via de website van M Leuven . Je kandidatuur komt enkel in aanmerking als: je alle gevraagde...
Op dinsdag 11 en woensdag 12 juni organiseert FARO twee workshops over intersectionaliteit in de erfgoedpraktijk. Samen met Setareh Noorani (Nieuwe Instituut, NL) gaan we actief aan de slag. Schrijf u snel in, de plaatsen zijn beperkt!
En, goesting? Solliciteren maar! Hoe maak je deze toffe job in het hart van Halle de jouwe? Dat is heel eenvoudig. Stuur je CV en motivatiebrief tot en met 26/05/2024 naar jobs@halle.be Je kan deze documenten ook met de post versturen naar: Stad Halle - T.a.v. Jan De Winne - Algemeen Directeur...
Interesse? Dien je sollicitatie in uiterlijk op 19 mei 2024, samen met het sollicitatieformulier, een motivatiebrief, cv met foto, kopie van je diploma en rijbewijs. Meer informatie: personeelsdienst@stadtongeren.be Eerste proef: schriftelijk op 08 juni 2024 van 12 tot 14 uur in het Gallo-Romeins...
De nieuwe update van de ErfgoedApp bevat enkele verbeteringen die FARO in nauw overleg met onze creatieve community van makers realiseerde. Lees hier wat de ErfgoedApp deze keer voor u in petto heeft.
Dit is een vorming van meerdere partners, waaronder FARO. In samenwerking met het Departement Cultuur, Jeugd en Media en Kunstenpunt organiseert FARO in 2023 en 2024 vier masterclasses over de omgang met erfgoed van kunstenaars en kunstenorganisaties. Alle geïnteresseerden uit de cultureel...
Smeedt u plannen met leerkrachten en leerlingen voor een digitaal, Europees en erfgoedrijk project? Schrijf u dan in voor het webinar dat FARO en eTwinning organiseren op 15 mei.
De Unesco-trefdag is dé jaarlijkse ontmoetingsdag in Vlaanderen voor iedereen met interesse en inzet voor Unesco en alle Unesco-conventies, -programma's en -activiteiten.
Het archief kan nu meer en sneller scannen. Bovendien kan het ook oudere, kwetsbare boeken digitaliseren.
Een gloednieuw kader voor cultuur- en kunsteducatie - dat is de uitkomst van de UNESCO wereldconferentie in februari 2024. Maar wat staat er in dat kader? En wat betekent dit voor het beleid en de praktijk hier in België?