Eendaagse cursus over hoe u de toegevoegde waarde van producten en diensten op een doeltreffende manier communiceert naar de doelgroep.
Naast vorming, workshops, uitwisseling van ervaring en goede voorbeelden werkt u in dit traject zelf aan opdrachten. U denkt samen met andere erfgoedverenigingen na over vernieuwing.
FARO was partner in CHARTER en presenteert in deze infosessie de belangrijkste aanbevelingen van het project.
Tijdens deze opleiding krijgt u de belangrijkste inzichten aangereikt die niet alleen de voordelen van marketing voor de cultuur-, social-profit- of non-profitsector aantonen, maar ook hands-on aanbevelingen die meteen te implementeren zijn.
In deze driedaagse opleiding leert u vanuit een algemene omkadering rond duurzaamheid en een ethisch kader verantwoorde keuzes te maken door op volgende vragen antwoorden te vinden voor uw organisatie.
OP/TIL nodigt u uit om uit uw bubbel te breken, de blik te openen en mee ophef te veroorzaken tijdens OP/HEF, hét event voor cultuurmakers met lef.
In oktober 2024 bundelen de ICOM Internationale Comités CAMOC (Stadsmusea) en COMCOL (Verzamelen) opnieuw hun krachten om het verzamelen en (re)presenteren in en met de stad opnieuw te bekijken.
Webinar over begroten volgens strategische en operationele doelstellingen.
Werkt u samen met jongeren? Als leerkracht of begeleider in een culturele vereniging? Dan is 'Next Generation, Please' beslist iets voor u. In 2015-2016 vond in BOZAR de eerste editie van ‘Next Generation, Please’ plaats, een project dat jongeren ertoe aanzet bewuste, creatieve burgers te worden die...
Eerder deze week is de nieuwe maandelijkse nieuwsbrief van de Digitale Bibliotheek voor de Nederlandse Letteren verschenen. Die moet de rijkdom van de DBNL-collectie onder de aandacht brengen en de bekendheid van de DBNL in Vlaanderen en Nederland nog vergroten. Behalve het ontwerp is ook de inhoud...