De Week van de Biodiversiteit (18-26 mei) staat volledig in het teken van biodiversiteit. Het behoud ervan is een cruciale uitdaging. Ook erfgoedorganisaties hebben hierin een rol te spelen.
De selectie Een cv-screening op 18 juni Een psychotechnische test (abstract redeneren) op computer Een sollicitatiegesprek, met ervoor een thuisopdracht, op 24 of 26 juni Je krijgt zo snel mogelijk je resultaat en kan een telefonisch feedbackgesprek aanvragen. Bereid je goed voor Bekijk alle...
Heb je interesse? Bezorg ons je kandidatuur (motivatiebrief en gedetailleerd cv) per e-mail als één PDF-document, ter attentie van Amélie VERMEESCH, HR-verantwoordelijke, via jobs@kanal.brussels , uiterlijk tegen 05/06/24 om middernacht. Gelieve in de onderwerpregel volgende bewoording te gebruiken...
Vanaf oktober kunt u weer deelnemen aan de reeks In Goede Handen, de basisvorming over behoud en beheer, die FARO in samenwerking met verschillende partners en gastinstellingen organiseert.
Gemeenschappen stimuleren om de toekomst meer in handen te nemen, dat is het doel van de nieuwe, door Unesco ontwikkelde tool 'Future Labs'.
Bent u op zoek naar achtergronden en inzichten over het dekoloniseren van archieven? Of over een meerstemmige aanpak? In de FARO-bibliotheek vindt u relevante literatuur.
Onder het motto ‘De toekomst is nu’ verkennen we op het Groot Onderhoud, op 30 mei 2024, mogelijkheden om onze erfgoedwerking verder te verduurzamen.
Op dinsdag 11 en woensdag 12 juni organiseert FARO twee workshops over intersectionaliteit in de erfgoedpraktijk. Samen met Setareh Noorani (Nieuwe Instituut, NL) gaan we actief aan de slag. Schrijf u snel in, de plaatsen zijn beperkt!
De nieuwe update van de ErfgoedApp bevat enkele verbeteringen die FARO in nauw overleg met onze creatieve community van makers realiseerde. Lees hier wat de ErfgoedApp deze keer voor u in petto heeft.
Al jaren kunnen studenten geschiedenis van de UGent en de UAntwerpen ervaring opdoen in het werkveld. Tijdens de mentorendag op 16 mei gaan lesgevers en mentoren in gesprek over mogelijke stages en gepaste begeleiding.