Verslag klanten- en doelgroepenonderzoek FARO

Mannetje kijkt door vergrootglas naar een vraagteken. Flickr.com | Photo by 姒儿喵喵

FARO voerde in de periode 15 september - 15 oktober 2010 een online bevraging uit bij haar 'klanten' of actieve gebruikers over de dienstverlening en activiteiten van FARO. Deze bevraging past in het beleidsplanningstraject van FARO. Er namen 572 respondenten deel aan de bevraging. We peilden onder meer naar:

- het imago van de organisatie;
- de kwaliteit van de huidige dienstverlening;
- de toekomstige dienstverlening;
- de rollen en functies van het steunpunt.

U vindt het rapport met een samenvatting van de onderzoeksresultaten in bijlage.

Globaal blijkt het draagvlak voor en de tevredenheid met de activiteiten en diensten van FARO relatief groot te zijn.

We gaan de cijfers verder via statistische analyses in detail bestuderen. FARO zal zorgvuldig en genuanceerd omgaan met deze resultaten en ze meenemen in de beleidsplanning, meer bepaald voor de externe gegevensverzameling en de sterkte-zwakteanalyse.

U kan ons uw opmerkingen en suggesties bij dit rapport overmaken via ons e-mailadres: info@faronet.be.

Jeroen Walterus
klantenonderzoek