Bevlogen medewerkers in bevlogen teams, die vanuit hun autonomie en kennis de juiste beslissingen nemen die uw organisatie vooruit helpen. Een mooie droom, maar niet echt realistisch. Of wel?
Op vrijdag 2 oktober organiseren het Departement CJM, het Kenniscentrum Cultuur- en Mediaparticipatie en FARO een webinar over de voorbije publieksbevraging in twaalf Vlaamse musea. De onderzoekers presenteren de voornaamste resultaten en beantwoorden al uw vragen.
In september - oktober 2020 organiseert publiq op negen verschillende locaties verspreid over heel Vlaanderen negen gratis events. Samen vormen ze de Roadtrip cultuureducatie en behandelen ze negen heel uiteenlopende thema's die raken aan het brede begrip cultuureducatie.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Kleinere musea spelen in Vlaanderen vandaag een bijzonder interessante rol. Het museum is een natuurlijke partner voor onder meer schoolgroepen, vrijwilligers en een waaier van verenigingen. Een zakelijke aanpak biedt een goede basis om gesprekken met het (lokale) bestuur te onderbouwen en het...
Samen met Cultuurloket richt Toerisme Vlaanderen twee infosessies in rond het strategisch en juridisch organiseren van uw gidsenwerking.