Eendaagse cursus over hoe u de toegevoegde waarde van producten en diensten op een doeltreffende manier communiceert naar de doelgroep.
FARO was partner in CHARTER en presenteert in deze infosessie de belangrijkste aanbevelingen van het project.
U krijgt in deze sessie praktische informatie over de aanvraagprocedure via KIOSK, en bovendien kunt u uw vragen rechtstreeks stellen aan de DCJM-medewerkers.
Tijdens deze opleiding krijgt u de belangrijkste inzichten aangereikt die niet alleen de voordelen van marketing voor de cultuur-, social-profit- of non-profitsector aantonen, maar ook hands-on aanbevelingen die meteen te implementeren zijn.
Kriebelt het om een project met Europese partners op te zetten maar weet u niet hoe eraan te beginnen? In deze workshop leert u meer over de basisprincipes van Europese subsidies.
In deze driedaagse opleiding leert u vanuit een algemene omkadering rond duurzaamheid en een ethisch kader verantwoorde keuzes te maken door op volgende vragen antwoorden te vinden voor uw organisatie.
OP/TIL nodigt u uit om uit uw bubbel te breken, de blik te openen en mee ophef te veroorzaken tijdens OP/HEF, hét event voor cultuurmakers met lef.
Reeks digitale, interactieve inspiratiesessies over vier verschillende thema’s, boordevol praktische tips en voorbeelden om mee aan de slag te gaan, en een hands-onworkshop in de ‘kapelletjesmaand’ mei
Webinar over begroten volgens strategische en operationele doelstellingen.
Vanaf donderdag 17 augustus kunnen subsidieaanvragen binnen het transitiereglement voor de subsidiëring van culturele projecten met een regionale uitstraling worden ingediend via de online applicatie KIOSK van het Departement Cultuur, Jeugd en Media. Het transitiereglement is een van de...