Het is een uitdagend jaar voor onze cultuursector. We nodigen u uit om mee te denken over de toekomst van onze sector zodat we sterker uit deze crisis komen. Daarom organiseren we op 2, 3 en 4 december voor het eerst 'De Zaak Cultuur', een reeks van drie online sessies
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Samen met Cultuurloket richt Toerisme Vlaanderen twee infosessies in rond het strategisch en juridisch organiseren van uw gidsenwerking.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.