Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Op 24 en 25 april 2021 is het Erfgoeddag. In aanloop biedt FARO digitale (coronaproof en dus veilige) inspiratiesessies aan om uw activiteiten op de rails te zetten.
Op 24 en 25 april 2021 is het Erfgoeddag. In aanloop biedt FARO digitale (coronaproof en dus veilige) inspiratiesessies aan om uw activiteiten op de rails te zetten.
Publieksonderzoek. Wat houdt het in en wat levert het op? Samen met FARO en het departement CJM organiseert het Kenniscentrum Cultuur- en Mediaparticipatie dit najaar twee info- en vraagmomenten over het thema.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.