Elk jaar organiseert CVO Groeipunt een aantal korte opleidingen in het studiegebied Bibliotheek, Archief en Documentatie. In november 2024 biedt het opnieuw de bijscholing Belevenisib aan.
Wat willen jongeren bewaren voor de toekomst (en wat niet)? En hoe zorgen we ervoor dat we hun stem ook daadwerkelijk meenemen in beslissingen over de collecties in kwestie? Een bijeenkomst op 23 september zoekt het uit.
Lijkt het je leuk ons team te komen versterken? Stuur je gemotiveerd schrijven samen met je curriculum vitae naar vacatures@muzee.be met als onderwerp ‘sollicitatie junior digital support officer, dit ten laatste op woensdag 18/09/2024. De selectieprocedure zal bestaan uit: Selectie op...
Tijdens dit webinar ontdekt u hoe archieven u kunnen ondersteunen in uw lespraktijk. U gaat naar huis met concrete lesideeën en bronmaterialen om in te zetten in uw lespraktijk.
Deze procedure wordt in opdracht van Poolstok extern begeleid door Start People. Geprikkeld? Klik op deze link om rechtstreeks te solliciteren bij Start People. Ondervind je problemen met het online solliciteren of wens je nog meer info, neem dan contact op met Personeel & Organisatie, t 050 44 96...
Wat is er nodig om een ethische datapraktijk te realiseren voor immaterieel erfgoed? Een gloednieuw rapport van Werkplaats immaterieel erfgoed biedt richting, en interessant leesvoer.
Tijdens deze training ontwikkelt u de basisvaardigheden om VTS-gesprekken op te starten en te begeleiden.
Tijdens deze training ontwikkelt u de basisvaardigheden om VTS-gesprekken op te starten en te begeleiden.
In 2025 zet Krokuskriebels aan tot spelen! Want spelen kan en kent iedereen, jong en oud, ongeacht achtergrond. Wie speelt, ontmoet, beleeft, ontdekt, leert en groeit. Krokuskriebels nodigt families én musea uit om meer plek te geven aan (samen) spelen.
In 2025 zet Krokuskriebels aan tot spelen! Want spelen kan en kent iedereen, jong en oud, ongeacht achtergrond. Wie speelt, ontmoet, beleeft, ontdekt, leert en groeit. Krokuskriebels nodigt families én musea uit om meer plek te geven aan (samen) spelen.