Eendaagse cursus over hoe u de toegevoegde waarde van producten en diensten op een doeltreffende manier communiceert naar de doelgroep.
Naast vorming, workshops, uitwisseling van ervaring en goede voorbeelden werkt u in dit traject zelf aan opdrachten. U denkt samen met andere erfgoedverenigingen na over vernieuwing.
FARO was partner in CHARTER en presenteert in deze infosessie de belangrijkste aanbevelingen van het project.
Tijdens deze opleiding krijgt u de belangrijkste inzichten aangereikt die niet alleen de voordelen van marketing voor de cultuur-, social-profit- of non-profitsector aantonen, maar ook hands-on aanbevelingen die meteen te implementeren zijn.
In deze driedaagse opleiding leert u vanuit een algemene omkadering rond duurzaamheid en een ethisch kader verantwoorde keuzes te maken door op volgende vragen antwoorden te vinden voor uw organisatie.
OP/TIL nodigt u uit om uit uw bubbel te breken, de blik te openen en mee ophef te veroorzaken tijdens OP/HEF, hét event voor cultuurmakers met lef.
Webinar over begroten volgens strategische en operationele doelstellingen.
Een succesvolle geefcultuur is het resultaat van het samenspel van drie, op elkaar inwerkende elementen: een stimulerend overheidsbeleid, een adequate fondsenwervingspraktijk én gemotiveerde gevers. Wie over een goed inzicht beschikt over elk van deze drie elementen, heeft de sleutel in handen om...
De voorbije jaren kwamen er in Vlaanderen verschillende nieuwe musea bij. Andere werden grondig vernieuwd. Denk maar aan MAS, STAM, Texture, Red Star Line Museum, In Flanders Fields Museum … Andere grote projecten staan nog in de steigers, zoals het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten van...