Eendaagse cursus over hoe u de toegevoegde waarde van producten en diensten op een doeltreffende manier communiceert naar de doelgroep.
Naast vorming, workshops, uitwisseling van ervaring en goede voorbeelden werkt u in dit traject zelf aan opdrachten. U denkt samen met andere erfgoedverenigingen na over vernieuwing.
FARO was partner in CHARTER en presenteert in deze infosessie de belangrijkste aanbevelingen van het project.
Tijdens deze opleiding krijgt u de belangrijkste inzichten aangereikt die niet alleen de voordelen van marketing voor de cultuur-, social-profit- of non-profitsector aantonen, maar ook hands-on aanbevelingen die meteen te implementeren zijn.
In deze driedaagse opleiding leert u vanuit een algemene omkadering rond duurzaamheid en een ethisch kader verantwoorde keuzes te maken door op volgende vragen antwoorden te vinden voor uw organisatie.
OP/TIL nodigt u uit om uit uw bubbel te breken, de blik te openen en mee ophef te veroorzaken tijdens OP/HEF, hét event voor cultuurmakers met lef.
Webinar over begroten volgens strategische en operationele doelstellingen.
Eerder deze week is de nieuwe maandelijkse nieuwsbrief van de Digitale Bibliotheek voor de Nederlandse Letteren verschenen. Die moet de rijkdom van de DBNL-collectie onder de aandacht brengen en de bekendheid van de DBNL in Vlaanderen en Nederland nog vergroten. Behalve het ontwerp is ook de inhoud...
De Koning Boudewijnstichting (KBS) lanceert opnieuw een oproep voor kandidaten die een culturele mecenaatsrekening als museum bij de KBS willen opstarten. Uw vereniging of organisatie beheert een openbaar erfgoedcollectie in België, en heeft een project dat de herwaardering van deze collectie beoogt...
In musea, bibs, kastelen en tal van andere locaties in Vlaanderen en Brussel kunnen families weer de hele zomer schatten zoeken. Op die manier leren kinderen het cultuurhuis kennen en ontdekken ze het vrijetijdsaanbod in eigen buurt. De zomer van 2017 is de derde in een reeks van vijf kunstzomers...