Oproep | Wat vindt u van het MIAT?

Gevel van het MIAT (c) Lieve Van Schoors

U kent ongetwijfeld het dodehoekspiegel-fenomeen. Ook in beleidskeuzes kan het de moeite lonen om een 360° inzicht te krijgen in de noden en wensen van uw doelgroepen. Zoals het MIAT.

Goed bestuur en de beleidskeuzes die daarmee gepaard gaan, worden best gebaseerd op een grondig inzicht van de wensen, noden en behoeften van de stakeholders. Dit jaar bestaat het Gentse MIAT – voluit het Museum over industrie, arbeid en textiel – 40 jaar. Het museum staat ook voor grote veranderingen. Recent is het typische zaagvormige fabrieksdak helemaal vernieuwd. En momenteel werkt het museumteam een nieuwe koers uit.

Over een jaar, op 29 september 2018, opent de nieuwe hoofdtentoonstelling. Het publiek zal er verhalen ontdekken over mensen en machines en hoe die de wereld rondom ons veranderden.

Naar aanleiding van al deze veranderingen acht het MIAT de tijd rijp om uw mening te vragen over het museum. Via deze (publieks)bevraging wil de MIAT-ploeg achterhalen hoe u over het museum denkt. De resultaten worden onder andere meegenomen in de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl, als onderdeel van een bredere communicatiestrategie

Vandaar: vul deze bevraging in en geef uw mening.

Bovendien valt er iets te winnen. Zijnde: een diner op de hoogste verdieping van het museum. Bij kaarslicht én met een prachtig uitzicht over de stad. Waag uw kans.

Foto: Gevel van het MIAT (c) Lieve Van Schoors

Roel Daenen