Roel Daenen

Aanspreekpunt voor:

  • faro | tijdschrift over cultureel erfgoed (inhoud, promotie en advertenties)
  • Externe communicatie
  • Partnerships en pers Erfgoeddag
  • Sociale media
  • (Cultuur)marketing
  • Erfgoeddoel

Roel Daenen (°1974) studeerde geschiedenis aan de Universiteit Gent en de Universidade Nova de Lisboa (Portugal). Hij lag als audience developer mee aan de basis van de succesvolle opstart van BOZAR, de vlag waarmee het Brusselse Paleis voor Schone Kunsten zich profileert. Bij FARO zet hij de externe communicatiestrategie van het steunpunt uit. Hij is ook actief als freelancer. Zo bezorgde hij o.m. voor uitgeverij Polis het boek 'Het is maar om te lachen. Hoe cartoonisten de wereld veranderen', naar aanleiding van de eerste verjaardag van de aanslag op Charlie Hebdo.

FARO
Coördinator communicatie, pers en partnerships; hoofdredacteur faro | tijdschrift over cultureel erfgoed
02 213 10 73