Cultuureducatief aanbod voor de vrije tijd online aanbieden, kan dat? En wat komt er allemaal bij kijken? Wissel uit met collega's uit het brede cultuureducatieve veld tijdens deze online rondetafel.
De selectie bestaat uit een CV-screening op 7 augustus en een interview in de week van 10 augustus. Solliciteer uiterlijk op 5 augustus. Als je correct hebt gesolliciteerd ontvang je meteen een automatische bevestiging in je mailbox. Meer info: consulent@antwerpen.be Laura Kas, 0494 37 50 62 of...
Stuur voor 20/08/2020 je CV met een motivatiebrief van maximum 2 pagina’s per mail naar info@vai.be. In deze brief geef je aan welke inhoudelijke visie je voor de publieksprojecten van het Vlaams Architectuurinstituut wil ontwikkelen. Na screening van de cv's ontvangen de kandidaten een opdracht ter...
Voor meer informatie over de vacature kan je mailen naar sollicitatie@geheugencollectief.be. Neem zeker ook een kijkje op onze website www.geheugencollectief.be voor meer informatie over onze visie en werking. Reageren op de vacature kan door je motivatiebrief, cv en een voorbeeld van een...
Participatief werken met jongeren loont voor veel cultuurorganisaties. Maar wie durft een stapje verdergaan en jongeren ook echt laten meedenken over het beleid van uw cultuurorganisatie?
Heb je interesse in deze vacature? Bezorg ons dan je cv, samen met een motivatiebrief, via info@industriemuseum.be, uiterlijk op donderdag 6 augustus. Met vragen over deze functie kan je terecht bij Lize De Doncker (educatief medewerker) via lize.dedoncker@stad.gent of 09 269 42 20.
Je sollicitatiedossier bestaat uit: je cv met gedetailleerde informatie over je studieresultaten in bachelor en master een motivatiebrief een onderzoeksgebaseerde tekst van jouw hand (bv. een wetenschappelijk artikel, een hoofdstuk van je meesterproef) - contactgegevens van twee referenten De...
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.