Op 2 oktober organiseren het Departement CJM, het Kenniscentrum Cultuur- en Mediaparticipatie en FARO een webinar over de voorbije publieksbevraging in twaalf Vlaamse musea. De onderzoekers presenteren de voornaamste resultaten en beantwoorden al uw vragen.
Dit schooljaar wordt er in het onderwijs gewerkt met vier mogelijke pandemieniveaus. Op 1 september startten alle scholen in code geel, wat betekent dat alle kinderen en jongeren naar school mogen. Maar hoe zit het met activiteiten buiten de schoolmuren?
Erfgoedorganisaties die een aanvraag willen indienen, kunnen dat doen tot 29 oktober.
Ben je geboeid door deze vacature? Overtuig ons dan met je aanstekelijke motivatie en interessant CV. Mail ze, uiterlijk op 14 oktober 2020 naar christa.engelbosch@demindere.be met vermelding sollicitatie publieksmedewerker. Heb je ons getriggerd dan nodigen we je uit voor een schriftelijke en...
Solliciteren kan tot en met 5 oktober 2020. Stuur je kandidatuur met CV per mail naar e.gybels@coudenberg.brussels of per post naar Elisabeth Gybels, Directeur Erfgoedklassen & Burgerschap, Paleis van Keizer Karel vzw, Koningsstraat 2-4 1000 Brussel Wens je meer informatie? Stuur dan een mail naar e...
Op 17 augustus 2015 was de ErfgoedApp voor het eerst beschikbaar voor download in de Google Play Store. Nu, vijf jaar later, werd de app meer dan 50.000 keer gedownload en gebruikt bij honderden tentoonstellingen, erfgoedroutes en zoektochten.
Kleinere musea spelen in Vlaanderen vandaag een bijzonder interessante rol. Het museum is een natuurlijke partner voor onder meer schoolgroepen, vrijwilligers en een waaier van verenigingen. Een zakelijke aanpak biedt een goede basis om gesprekken met het (lokale) bestuur te onderbouwen en het...
Publieksonderzoek. Wat houdt het in en wat levert het op? Samen met FARO en het departement CJM organiseert het Kenniscentrum Cultuur- en Mediaparticipatie dit najaar twee info- en vraagmomenten over het thema.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.