Interesse? Stuur je sollicitatie ten laatste op 19 mei 2024, inclusief sollicitatieformulier, motivatiebrief, cv met foto, kopie van het vereiste diploma en rijbewijs: Per post naar het college van burgemeester en schepenen of naar de personeelsdienst op Maastrichterstraat 10 te 3700 Tongeren. Per e...
Hoe verloopt de selectie? Screening: we evalueren de schriftelijke sollicitaties Sollicitatiegesprekken met (computer)proef. Enkel voor de 10 beste kandidaten, op maandag 3 en dinsdag 4 juni 2024. Interesse? Jouw sollicitatiebrief en cv waarin je duidelijk je troeven voor deze functie aangeeft, kan...
Is deze vacature jou op het lijf geschreven? Wacht niet langer en stel je vandaag nog kandidaat! Solliciteer nu . Nieuwsgierig geworden? Download het selectiereglement voor meer informatie en kom alles te weten over de job, de organisatie en selectieprocedure.
Wanneer er meer dan 15 kandidaten zijn die aan de gevraagde voorwaarden beantwoorden, zal er een voorafgaande preselectie worden gehouden op basis van de gevraagde ervaring en CV. De eerste vijf kandidaten die geslaagd zijn voor de schriftelijke proef (op 50 punten, min. 25/50 te behalen), worden...
Game On! Erfgoeddag 2025 daagt u uit: durf te spelen, betreed het speelveld van ons erfgoed en ontdek nieuwe en oude verhalen. Het is tijd voor actie, blijf dus niet aan de zijlijn.
Hoe ervaarde u Erfgoeddag als organisator? Of misschien bezocht u een activiteit, bent u leerkracht of trok u naar scholen als Erfgoedklasbak? Ook dan kunt u uw bevindingen delen: neem voor 12 mei deel aan de bevraging.
Smeedt u plannen met leerkrachten en leerlingen voor een digitaal, Europees en erfgoedrijk project? Schrijf u dan in voor het webinar dat FARO en eTwinning organiseren op 15 mei.
Hoe verloopt de selectie? 1ste fase: selectie op basis van CV, motivatiebrief en thuisopdracht, week van 6/05/2024. 2de fase: interview Nele De Cuyper & Anton De Ryckere, week van 13/05/2024. 3de fase: interview voorzitter B-Commissie Erfgoed VVP, op 24 mei 2024. Richt je motivatiebrief, cv en...
In deze vorming krijgt u inzicht in de dagelijkse leefwereld van mensen in armoede, verbreden hun kennis over een gedragen visie op armoede - en kansengroepen - en reflecteert u over uw eigen praktijk.
De NEMO-werkgroep LEM - the Learning Museum verzamelt feedback in een enquête met acht vragen ter voorbereiding van een rapport over diversiteit en inclusie in musea. Deadline is al op 19 april!