Selectieprocedure Solliciteren kan tot en met 6 september Uiterlijk 10 kalenderdagen na de deadline om te solliciteren ontvang je meer informatie over de selectieprocedure. De procedure bestaat uit twee proeven: een proef die kennis en vaardigheden voor de functie test en een competentiegericht...
Selectieprocedure Solliciteren kan tot en met 6 september. Op 21 september om 9.30 organiseren we een schriftelijke, digitale thuisproef. Je ontvangt hiervoor een uitnodiging. Tijdens de proef houden wij toezicht. Na afloop van de proef bezorg je deze volgens de richtlijnen die je ontvangt. Om...
Selectieprocedure Solliciteren kan tot en met 6 september 2020. Kandidaten die aan de voorwaarden voldoen, worden uitgenodigd voor de digitale schriftelijke proef op 21 september 2020. Om geslaagd te zijn voor deze proef en door te gaan naar de mondelinge proef moet je min. 50 % behalen. De...
Publieksonderzoek. Wat houdt het in en wat levert het op? Samen met FARO en het departement CJM organiseert het Kenniscentrum Cultuur- en Mediaparticipatie dit najaar twee info- en vraagmomenten over het thema.
Publieksonderzoek. Wat houdt het in en wat levert het op? Samen met FARO en het departement CJM organiseert het Kenniscentrum Cultuur- en Mediaparticipatie dit najaar twee info- en vraagmomenten over het thema.
Je sollicitatiebrief en cv kan je sturen via e-mail naar info@erfgoedlabo.be. Solliciteren kan tot 15 september 2020. Voor meer informatie over de procedure en de functie kan je terecht bij Iris Steen, coördinator a.i., iris.steen@skynet.be, 0497 81 80 04.
Door de coronacrisis liggen veel inventarisatieprojecten van religieus erfgoed in parochiekerken stil. Om u te helpen uw vrijwilligerswerking hierrond terug op te starten, is er nu een handige nieuwe brochure.
Stuur voor 20/08/2020 je CV met een motivatiebrief van maximum 2 pagina’s per mail naar info@vai.be. In deze brief geef je aan welke inhoudelijke visie je voor de publieksprojecten van het Vlaams Architectuurinstituut wil ontwikkelen. Na screening van de cv's ontvangen de kandidaten een opdracht ter...
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.