Om u meteen aan het werk te zetten met alle opgedane kennis tijdens de basisopleiding 'Communicatie 2021', krijgt u de opdracht om een communicatie(beleids)plan uit te werken.
Tijdens deze opleidingsdag krijgt u twee thema's voorgeschoteld die u meteen in de praktijk kunt toepassen.
Tijdens deze opleidingsdag krijgt u twee thema's voorgeschoteld die ervoor zorgen dat u impact kan maken met uw communicatie.
Om het communicatiebeleid in de praktijk te brengen vormt een communicatieplan een belangrijke basis en een handig werkinstrument. Eric Goubin vertelt hoe u stapsgewijs een communicatieplan opstelt.
Met een doordacht communicatiebeleid schiet u beter uit de startblokken. Daarom schetst Eric Goubin u op deze eerste dag van de basisopleiding 'Communicatie voor cultureel-erfgoedorganisaties' het denkkader voor de opbouw van zo'n beleid.
De basisopleiding Communicatie voor cultureel-erfgoedorganisaties is dé vijfdaagse basisopleiding voor elke startende communicatiemedewerker van een cultureel-erfgoedorganisatie.
In musea, bibs, kastelen en tal van andere locaties in Vlaanderen en Brussel kunnen families weer de hele zomer schatten zoeken. Op die manier leren kinderen het cultuurhuis kennen en ontdekken ze het vrijetijdsaanbod in eigen buurt. De zomer van 2017 is de derde in een reeks van vijf kunstzomers...
Het CRKC lanceert samen met de provincies Oost-Vlaanderen en Antwerpen een stappenplan voor het waarderen, selecteren en herbestemmen van roerend religieus erfgoed in parochiekerken in Vlaanderen. In de context van het wijzigende parochielandschap zijn kerkbesturen steeds meer op zoek naar concreet...
Podiumkunsten zijn per definitie vluchtig. Hoewel een audiovisuele opname de authentieke ervaring van publiek en spelers niet kan vervangen, is het vaak het enige dat rest om de voorstelling te herbeleven, in de toekomst te hernemen, te bestuderen of nadien nog te verspreiden voor promotionele of...
Vanaf vandaag tot 27 augustus voeren de Brusselse musea een hele zomer lang promotie voor hun permanente collecties. Onder de noemer #100Masters zetten ze gedurende 100 dagen 100 topstukken in de kijker via tal van rondleidingen, familieparcours en speed dates.De campagne wordt ondersteund door een...