Bevlogen medewerkers in bevlogen teams, die vanuit hun autonomie en kennis de juiste beslissingen nemen die uw organisatie vooruit helpen. Een mooie droom, maar niet echt realistisch. Of wel?
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Uw activiteit bekendmaken bij een zo ruim mogelijk publiek? Makkelijk gezegd, maar moeilijk gedaan, vooral als u maar een klein budget hebt. Deze praktijkgerichte vorming biedt inzicht in hoe communicatie werkt en welke communicatiekanalen voor uw vereniging het meest geschikt zijn.
Kleinere musea spelen in Vlaanderen vandaag een bijzonder interessante rol. Het museum is een natuurlijke partner voor onder meer schoolgroepen, vrijwilligers en een waaier van verenigingen. Een zakelijke aanpak biedt een goede basis om gesprekken met het (lokale) bestuur te onderbouwen en het...
Samen met Cultuurloket richt Toerisme Vlaanderen twee infosessies in rond het strategisch en juridisch organiseren van uw gidsenwerking.
Bent u geïnteresseerd in wat immaterieel erfgoed voor u en uw (collectiebeherende) organisatie kan betekenen? Bent u op zoek naar inspiratie? Wilt u het beleid, de praktijk en de kernspelers in Vlaanderen leren kennen?
Hoe zet u dat nu precies in de praktijk om, die ‘meerstemmigheid’? Hoe zorgt u ervoor dat uw organisatie, uw activiteiten, uw collecties en uw netwerk een echte weerspiegeling zijn van de diverse samenleving? Hoe doet u dat, ruimte geven aan die meerdere perspectieven?