Welke impact heeft lucht op uw collectie? Hoe gaat u om met ventilatie of schommelingen in luchtvochtigheid? En hoe kan lucht schimmels overdragen? U komt er alles over te weten tijdens een studiedag op 8 mei in Leuven.
Selectieprocedure Wij kijken ernaar uit om uiterlijk op donderdag 27 februari 2020 volgende documenten van jou te ontvangen via e-mail aan sollicitatie@dilbeek.be: het volledig ingevuld en ondertekend inschrijvingsformulier, een motivatiebrief en CV als aanvulling op het inschrijvingsformulier, een...
Solliciteren kan uitsluitend via e-mail, gericht naar jolien@erfgoedcelkerf.be. Je kandidatuur omvat: motivatiebrief recent CV afschrift van het gevraagde diploma, eventueel aangevuld met relevante extra diploma’s een uittreksel uit het strafregister (model 1) dat niet ouder mag zijn dan drie...
De impact en snelheid van digitalisering vragen een specifieke strategie en leiderschapskwaliteiten. Deze nieuwe opleiding focust op de competenties en expertises die belangrijk zijn om digitaal leiderschap op te nemen in een snel veranderende maatschappij.
De twintigste editie van Erfgoeddag belooft een echt feest te worden. Momenteel staat de teller op bijna 900 gratis activiteiten.
De titel mag refereren aan een komisch programma, het onderwerp is spijtig genoeg van minder grappige aard. FARO lanceert een databank voor het bijhouden van incidenten met en/of omtrent cultureel erfgoed.
Het pilootproject kreeg als titel: 'Geen blinde vlek meer: naar een grondiger kennis en een grotere bekendheid van de collectie hulpmiddelen voor mensen met een visuele beperking'.
Op 6 december 2019 kwam de collegagroep voor de vierde keer samen bij FARO. In de voormiddag was er keuze uit drie workshops. De presentaties kunt u nu bekijken via dit blogbericht.
Op zaterdag 25 en zondag 26 april vieren we feest, want dan vindt de 20e editie van Erfgoeddag plaats. Het thema: De Nacht. Nog tot en met vrijdag 10 januari kunt u uw Erfgoeddagactiviteiten registreren.
Momenteel zijn er zo’n 2.200 vrijetijdsorganisaties die met UiTPAS werken. Om nog meer organisaties warm te maken, start Publiq de campagne ‘Start to UiTPAS’.