In een online wereld van algoritmes en advertenties moet alles vlug en compact zijn. Maar voor een goed verhaal maken we wel graag tijd. In dit webinar legt Kristof D’hanens (I Like Media) uit hoe u de communicatie van uw erfgoedorganisatie en -evenementen met de nodige verhalen kunt doorspekken.
Tijdens deze workshop leert u wat iBeacons zijn, hoe ze werken en waarvoor u ze kan gebruiken. We bekijken ook de mogelijkheden van augmented reality en leren hoe u audiovisuele content kan gebruiken in de ErfgoedApp.
Tijdens deze workshop leert u wat iBeacons zijn, hoe ze werken en waarvoor u ze kan gebruiken. We bekijken ook de mogelijkheden van augmented reality en leren hoe u audiovisuele content kan gebruiken in de ErfgoedApp.
Dé vijfdaagse basisopleiding voor elke startende communicatiemedewerker van een cultureel-erfgoedorganisatie of -instelling.
Stel uzelf deze vraag: wat bent u met geweldige producten, als u er geen aansluiting mee vindt bij uw klanten, gebruikers of bezoekers? Die simpele vaststelling ligt mee aan de basis van het succes van allerhande marketingtechnieken in de wereld van de profit. Banken, verzekeringsmaatschappijen...
Hij is vandaag een van de meest invloedrijke auteurs in verband met kritische erfgoedstudies en -praktijk. Hij geeft op 13 februari 2017 een lezing in Bozar, waar hij vervolgens in debat gaat met filosofe Isabelle Stengers en de bezieler van Rotor, Lionel Devlieger. U hebt het al geraden: prof...
Heritage: Critical Approaches van Rodney Harrison is niet toevallig al drie jaar verplichte lectuur voor masterstudenten Erfgoedstudies aan de Vrije Universiteit Brussel. Harrison's snel groeiend oeuvre is deel van het hedendaagse theoretische referentiekader voor wie met erfgoed bezig is. Op...