Zin om een project op te starten waarin de participatie van ouderen cruciaal is? Dien dan nu een projectvoorstel in bij de Koning Boudewijnstichting.
Op 25 april 2024 slaan Katholiek Onderwijs Vlaanderen, LUCA school of arts, Sint-Lukas Academie en S.M.A.K. de handen in elkaar met een programma waar de gemene delers tussen het OKAN-onderwijs en de kunsten worden verkend.
Heb je interesse? Bezorg ons je kandidatuur (motivatiebrief en gedetailleerd cv) per e-mail als één PDF-document, ter attentie van Amélie VERMEESCH, HR-verantwoordelijke, via jobs@kanal.brussels , uiterlijk tegen 15/04/24 om middernacht. Gelieve in de onderwerpregel volgende bewoording te gebruiken...
Wat kan herkomstonderzoek betekenen voor musea die cultuurgoederen beheren die in koloniale context verworven zijn? Dat is de focus van deze studiedag.
Stap binnen in het betoverende verleden van het Merghelynck Museum, waar geschiedenis tot leven komt en waar jongeren een sprankelende nieuwe dimensie toevoegen aan de beleving op Erfgoeddag!
MAPS, de onderzoeksgroep periodieke studies van de UGent, organiseert een seminarie van een halve dag over digitalisering en digitaal onderzoek.
Op 27 februari 2024 organiseerden FARO, FOMU en Expertisecentrum Onderwijs en Leren (Thomas More) een vorming over wijze lessen voor effectieve didactiek. Enkele inzichten en tools op een rijtje.
Ook vrijetijdsorganisaties hebben met heel wat documenten die steeds op een juiste manier zouden moeten gearchiveerd worden. AMVB organiseert twee vormingen archiefbeheer met meer uitleg.
Stuur je sollicitatiebrief en CV naar nora.chaoui@vub.be Deadline: 21 april 2024. Gesprekken zullen plaatsvinden op 29 of 30 april.
Zal technologie de wereld redden? Wie over de toekomst nadenkt, kan niet voorbij aan ‘technologie’ en de vragen die ze oproept. Precies daarover gaat de tweede keynote van het Groot Onderhoud.