De inspiratieweek Krokuskriebels helpt u daarbij graag. In de aanloop naar het evenement Krokuskriebels 2021, organiseert FARO i.s.m. Gezinsbond van 12 tot 15 oktober een inspiratieweek.
Van 13 tot 21 februari 2021 viert Krokuskriebels zijn tiende editie. Als museum kunt u mee knallen door in die week extra familievriendelijke activiteiten te programmeren.
Op 2 oktober organiseren het Departement CJM, het Kenniscentrum Cultuur- en Mediaparticipatie en FARO een webinar over de voorbije publieksbevraging in twaalf Vlaamse musea. De onderzoekers presenteren de voornaamste resultaten en beantwoorden al uw vragen.
Dit schooljaar wordt er in het onderwijs gewerkt met vier mogelijke pandemieniveaus. Op 1 september startten alle scholen in code geel, wat betekent dat alle kinderen en jongeren naar school mogen. Maar hoe zit het met activiteiten buiten de schoolmuren?
Ben je geboeid door deze vacature? Overtuig ons dan met je aanstekelijke motivatie en interessant CV. Mail ze, uiterlijk op 14 oktober 2020 naar christa.engelbosch@demindere.be met vermelding sollicitatie publieksmedewerker. Heb je ons getriggerd dan nodigen we je uit voor een schriftelijke en...
Solliciteren kan tot en met 5 oktober 2020. Stuur je kandidatuur met CV per mail naar e.gybels@coudenberg.brussels of per post naar Elisabeth Gybels, Directeur Erfgoedklassen & Burgerschap, Paleis van Keizer Karel vzw, Koningsstraat 2-4 1000 Brussel Wens je meer informatie? Stuur dan een mail naar e...
Op 17 augustus 2015 was de ErfgoedApp voor het eerst beschikbaar voor download in de Google Play Store. Nu, vijf jaar later, werd de app meer dan 50.000 keer gedownload en gebruikt bij honderden tentoonstellingen, erfgoedroutes en zoektochten.
Publieksonderzoek. Wat houdt het in en wat levert het op? Samen met FARO en het departement CJM organiseert het Kenniscentrum Cultuur- en Mediaparticipatie dit najaar twee info- en vraagmomenten over het thema.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.
Een optimale beleving in uw museum of attractie is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterkere reputatie, verhoogde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde.