In een online wereld van algoritmes en advertenties moet alles vlug en compact zijn. Maar voor een goed verhaal maken we wel graag tijd. In dit webinar legt Kristof D’hanens (I Like Media) uit hoe u de communicatie van uw erfgoedorganisatie en -evenementen met de nodige verhalen kunt doorspekken.
Tijdens deze workshop leert u wat iBeacons zijn, hoe ze werken en waarvoor u ze kan gebruiken. We bekijken ook de mogelijkheden van augmented reality en leren hoe u audiovisuele content kan gebruiken in de ErfgoedApp.
Tijdens deze workshop leert u wat iBeacons zijn, hoe ze werken en waarvoor u ze kan gebruiken. We bekijken ook de mogelijkheden van augmented reality en leren hoe u audiovisuele content kan gebruiken in de ErfgoedApp.
Dé vijfdaagse basisopleiding voor elke startende communicatiemedewerker van een cultureel-erfgoedorganisatie of -instelling.
Stel uzelf deze vraag: wat bent u met geweldige producten, als u er geen aansluiting mee vindt bij uw klanten, gebruikers of bezoekers? Die simpele vaststelling ligt mee aan de basis van het succes van allerhande marketingtechnieken in de wereld van de profit. Banken, verzekeringsmaatschappijen...