In een online wereld van algoritmes en advertenties moet alles vlug en compact zijn. Maar voor een goed verhaal maken we wel graag tijd. In dit webinar legt Kristof D’hanens (I Like Media) uit hoe u de communicatie van uw erfgoedorganisatie en -evenementen met de nodige verhalen kunt doorspekken.
Hoe zet u een sappig dialect in de kijker? En hoe toont u vakmanschap aan een bezoeker? Hogeschool Thomas More zocht het voor u uit. Op 10 februari kunt u kennismaken met de voorlopige resultaten.
Tijdens deze workshop leert u wat iBeacons zijn, hoe ze werken en waarvoor u ze kan gebruiken. We bekijken ook de mogelijkheden van augmented reality en leren hoe u audiovisuele content kan gebruiken in de ErfgoedApp.
Tijdens deze workshop leert u wat iBeacons zijn, hoe ze werken en waarvoor u ze kan gebruiken. We bekijken ook de mogelijkheden van augmented reality en leren hoe u audiovisuele content kan gebruiken in de ErfgoedApp.
Hoe zorgt u samen met uw medewerkers en vrijwilligers als een goede huisvader voor deze topstukken en waar kunt u terecht voor financiële en andere ondersteuning?
Dé vijfdaagse basisopleiding voor elke startende communicatiemedewerker van een cultureel-erfgoedorganisatie of -instelling.
Tweedaagse opleiding over financieel management in vzw's en stichtingen voor niet-financiële specialisten.
Dit webinar deelt de OSLO-ervaringen opgedaan in 'De collectie van de Gentenaar' en overloopt vier stappen die u moet doorlopen om OSLO te implementeren.
Stel uzelf deze vraag: wat bent u met geweldige producten, als u er geen aansluiting mee vindt bij uw klanten, gebruikers of bezoekers? Die simpele vaststelling ligt mee aan de basis van het succes van allerhande marketingtechnieken in de wereld van de profit. Banken, verzekeringsmaatschappijen...
In deze vorming over de nieuwe klimaatrichtlijnen maakt u kennis met de nieuwe, versoepelde richtlijnen over de klimaatbeheersing van cultureel erfgoed. U leert eveneens het binnenklimaat meten en interpreteren, en met de resultaten in de hand beslissingen te nemen.