Storytelling en creatieve content in je vrijetijdscommunicatie

Met sterke verhalen kan je mensen raken en activeren, ook voor jouw vrijetijdsaanbod. Ontdek hoe je met storytelling originele content kan maken om meer mensen te bereiken. 

In deze workshop leer je hoe je met storytelling je boodschap tot leven brengt. Je ontdekt veel voorbeelden en gaat nadien zelf aan de slag met je eigen communicatie, van social media tot brochures en websites. 

Begeleider

Joke Van der Maelen is online content marketeer bij publiq voor UiTinVlaanderen. Haar doel is om samen met het marcom-team van publiq zoveel mogelijk mensen warm te maken voor zoveel mogelijk UiTactiviteiten. Zij geeft je graag concrete tips en handvaten, rechtstreeks uit de marcom-expertise bij publiq. Met haar tips kun je zelf lokaal (of regionaal) een zo breed en divers mogelijk publiek met gerichte boodschappen enthousiast kan maken voor jouw activiteiten. 

Voor wie?

  • Medewerkers van steden, gemeenten en regio’s die verantwoordelijk zijn voor of betrokken zijn bij vrijetijdscommunicatie
  • Communicatiemedewerkers bij vrijetijdsorganisatoren zoals cultuurcentra, bibliotheken, ...

Maandag 19 mei 2025 van 10.00 tot 13.00 uur 

Praktische info

Begindatum
Locatie
publiq, Henegouwenkaai 41-43, 1080 Brussel
Lesgevers
Joke Van der Maelen
Prijs
95 euro excl. btw
Meer info

Toon Beullens, consulent vrijetijdsorganisatie en -strategie publiq, toon@publiq.be, 02 551 07 41

Schrijf je hier in.

Elders op FARO

Heb je een vraag over erfgoed, kunst of natuur? Stel ze dan voortaan aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ...
In een wereld die polariseert en steeds ruwer lijkt te worden, is verbinding het sterkste tegengif. Daar zijn we bij ...
Groot nieuws uit eigen huis. FARO verwelkomt Herman Van Goethem als nieuwe voorzitter. Samen met hem treden nog een aantal ...