Starten met slimme vrijetijdscommunicatie

Vrijetijdsinformatie is een van de belangrijkste elementen van de gemeentelijke vrijetijdscommunicatie. In dit webinar ontdek je de basiscriteria voor effectieve en kwalitatieve vrijetijdscommunicatie. 

Je krijgt een strategische basis voor digitale én offline publiekscommunicatie. Je leert hoe je met slimme ingrepen elk communicatiekanaal optimaal inzet om je vrijetijdsaanbod te promoten en hoe je de balans bewaart tussen al die online en offline kanalen. 

Voor de medewerkers van lokale besturen zijn er ook enkele praktische tips om lokale organisatoren te motiveren hun activiteiten in te voeren in de UiTdatabank, opdat de gemeentelijke vrijetijdscommunicatie nog rijker en vollediger wordt. 

Voor wie?

  • Medewerkers van steden, gemeenten en regio’s die verantwoordelijk zijn voor of betrokken zijn bij vrijetijdscommunicatie. 
  • Ook interessant voor medewerkers van vrijetijdsorganisatoren die verantwoordelijk zijn voor de publiekscommunicatie.

Spreker

Toon Beullens is consulent vrijetijdscommunicatie en -strategie bij publiq. Toon begeleidt lokale overheden en organisaties bij het effectief inrichten van hun communicatiestrategie en helpt hen op weg met concrete handvatten om een breed publiek te bereiken.

Dinsdag 3 juni 2025, 10.00 - 11.30 uur

Praktische info

Begindatum
Locatie
Online, via Zoom
Lesgevers
Toon Beullens (publiq)
Prijs
40 euro excl. btw
Meer info

Toon Beullens, consulent vrijetijdsorganisatie en -strategie publiq, toon@publiq.be, 02 551 07 41

Schrijf je hier in.

Elders op FARO

Heb je een vraag over erfgoed, kunst of natuur? Stel ze dan voortaan aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ...
faro | tijdschrift over cultureel erfgoed is het tijdschrift van FARO, het Vlaams steunpunt voor cultureel erfgoed. “The past is a strange
Noteer 3 juni 2025 met een dikke stip in je agenda, want dan is het weer tijd voor het Groot ...