Starten met slimme vrijetijdscommunicatie
Vrijetijdsinformatie is een van de belangrijkste elementen van de gemeentelijke vrijetijdscommunicatie. In dit webinar ontdek je de basiscriteria voor effectieve en kwalitatieve vrijetijdscommunicatie.
Je krijgt een strategische basis voor digitale én offline publiekscommunicatie. Je leert hoe je met slimme ingrepen elk communicatiekanaal optimaal inzet om je vrijetijdsaanbod te promoten en hoe je de balans bewaart tussen al die online en offline kanalen.
Voor de medewerkers van lokale besturen zijn er ook enkele praktische tips om lokale organisatoren te motiveren hun activiteiten in te voeren in de UiTdatabank, opdat de gemeentelijke vrijetijdscommunicatie nog rijker en vollediger wordt.
Voor wie?
- Medewerkers van steden, gemeenten en regio’s die verantwoordelijk zijn voor of betrokken zijn bij vrijetijdscommunicatie.
- Ook interessant voor medewerkers van vrijetijdsorganisatoren die verantwoordelijk zijn voor de publiekscommunicatie.
Spreker
Toon Beullens is consulent vrijetijdscommunicatie en -strategie bij publiq. Toon begeleidt lokale overheden en organisaties bij het effectief inrichten van hun communicatiestrategie en helpt hen op weg met concrete handvatten om een breed publiek te bereiken.
Dinsdag 3 juni 2025, 10.00 - 11.30 uur
Praktische info
Toon Beullens, consulent vrijetijdsorganisatie en -strategie publiq, toon@publiq.be, 02 551 07 41