Door de bril van de bezoeker. Praktijkgericht traject voor een betere bezoekerservaring: van uitdaging tot oplossing

Een optimale beleving in uw museum, attractie, erfgoedsite of bezoekerscentrum is cruciaal. Zo maakt u van uw bezoekers echte fans en verhoogt u de kans op een sterke reputatie, terugkerend bezoek, gegarandeerde inkomsten en maatschappelijke meerwaarde. 

Maar hoe begint u daar nu aan, een optimale beleving creëren? En waaruit bestaat zo’n beleving dan? De succesvolle praktijkopleiding 'Door de Bril van de Bezoeker' keert dit jaar voor de laatste keer terug om u hierin op te leiden en te begeleiden. Verwacht u onder meer aan:

  • een professionele mystery visit;
  • vijf opleidingsdagen;
  • boeiend didactisch materiaal;
  • een nieuw netwerk;
  • heel wat inspiratie uit verscheidene webinars;
  • een transformerende ervaring die een blijvende impact zal hebben op uw bezoekersbeleving.

Benieuwd wat er precies allemaal aan bod komt? En of u tot de doelgroep behoort? Lees dan zeker deze infobrochure.

De sessies voor de editie 2021-2022 vinden plaats op volgende momenten: 

  • Groep West: 07/12 - 25/01 - 08/03 - 03/05 - 21/06
  • Groep Centrum: 09/12 - 27/01 - 10/03 - 05/05 - 23/06
  • Groep Oost: 14/12 - 01/02 - 15/03 - 10/05 - 28/06

Inschrijven kan via deze link
De inschrijvingen worden afgesloten op 29 oktober 2021.

Alle overige praktische informatie kunt u raadplegen in de brochure. Neem die zeker goed door. Toch nog vragen? Neem contact op met kwaliteitscoördinator Dirk Yzewyn (Toerisme Vlaanderen) via dirk.yzewyn@toerismevlaanderen.be.

Praktische info

Begindatum

Elders op FARO

Goed nieuws voor wie verantwoordelijk is voor de educatieve werking van een museum, archief, erfgoedbibliotheek of erfgoedcel, want via Erfgoedwijs.be ...
Of u nu actief bent in de cultureel-erfgoedsector of in aanverwante sectoren, vanuit wetenschappelijk oogpunt of gewoon vanuit interesse onderzoek ...
In de nieuwe update van de ErfgoedApp vindt u heel wat verbeteringen, waaronder het gebruik van 3D. Maar dat is ...