CRM en datagedreven marketing | UiTsalon

Als buurlanden kunnen we veel van elkaar leren. Daarom organiseert publiq i.s.m. Cultuurmarketing.nl en De Brakke Grond op dinsdag 7 mei een Nederlandse namiddag in Theaterhuis hetpaleis in Antwerpen. Het thema van de middag waarover we ervaringen en kennis uitwisselen is CRM en datagedreven marketing.

In mei 2018 organiseerde publiq i.s.m. Cultuurmarketing en de Brakke Grond de eerste Vlaamse Middag in Amsterdam. Toen lieten we ons inspireren door het Vlaamse begrip 'publiekswerking'. Dit jaar keren we de rollen om en reizen we af naar Antwerpen. Daar delen Nederlandse marketeers hun kennis en ervaring op het gebied van CRM en datagedreven marketing.

Deze middag is gericht op marketing/communicatiemanagers en -medewerkers uit Vlaanderen en Brussel. Het doel is om te leren van de expertise van Nederlandse vakgenoten en ideeën uit te wisselen.

Het programma wordt binnenkort bekend gemaakt. Save the date en meldt u nu alvast aan. Vlaamse marketeers kunnen hier input en ideeën geven over het programma.

Tijdstip: 13.00 - 17.00 uur, exclusief afsluitende borrel

Website publiq

Praktische info

Begindatum
Locatie
hetpaleis, Antwerpen (op loopafstand van Antwerpen Centraal).
Meer info

Cultuurmarketing leden en UiTPASaanbieders*: 30 euro / regulier: 50 euro. De prijs is exclusief BTW en inclusief consumpties (voor Vlaamse organisaties geldt geen BTW i.v.m. intracommunautaire levering).

* Cultuurmarketing leden kunnen een gereduceerd ticket betalen via de webshop van Cultuurmarketing. Voor UiTPASaanbieders is er uitsluitend de mogelijkheid tot betaling op factuur: UiTPASaanbieders melden zich hier aan.

Elders op FARO

Kent u hem al, de nieuwe versie van de ErfgoedApp? Op basis van feedback van gebruikers en contentmakers werd de ...
In de gloednieuwe toolbox 'Erfgoed waarderen' verzamelen we voor u alle informatie die u nodig heeft om een waardering tot ...
Welke vakman of -vrouw beroert (nog steeds) uw hart? Van wie kreeg u de kans iets te leren? Grijp deze ...