Bestel via dit formulier uw Erfgoeddag-promotiemateriaal. 

Opgelet! Omwille van de coronacrisis stellen we de verzending van promotiemateriaal uit tot 25 maart. We beslissen ten laatste op die datum of Erfgoeddag kan blijven doorgaan. Ingeval van annulatie kan u erop rekenen dat wij u daarover dadelijk zullen informeren.


Spreek goed af met de lokale coördinator wie de bestelling plaatst. Misschien bundelt hij/zij het promotiemateriaal voor de hele gemeente. Weet u niet wie uw lokale coördinator is, contacteer ons dan via 02 213 10 81 of info@erfgoeddag.be

  • Het promotiemateriaal wordt op het leveringsadres tijdens de kantooruren geleverd. Zorg ervoor dat er op het leveringsadres dat u doorgeeft iemand aanwezig is tijdens de kantooruren. U kunt ook het adres van een bevriende buurtwinkel of de dienst cultuur doorgeven. Indien op dit adres niemand aanwezig is, zien we ons helaas genoodzaakt de kosten van de transporteur door te rekenen.
  • Bestelt u als gemeente promotiemateriaal? Dien dan tijdig een bestelbon in. 
  • Al enkele jaren rekenen we de handlings- en verzendingskosten aan. Vraagt u zich af hoeveel je bestelling ongeveer zal kosten? Hier vindt u een aantal voorbeelden.
U vindt hieronder per type promotiemateriaal de kostprijs onder het vraagteken.
Welk promotiemateriaal kan je bestellen?
Druk op het vraagteken voor meer informatie en prijzen.
Vul het aantal gewenste stuks in op de stippellijnenen. Indien u niets wil bestellen van een specifiek product plaats dan 0 of laat het veld open. 
Leveringsadres
Persoon
Leveringsadres
Facturatieadres
Facturatieadres
Lokale en regio coördinatoren
Bestel je voor meerdere organisaties samen? Geef dan hier hun namen op. Zo kunnen we hiermee rekening houden bij de berekening van het aantal gratis exemplaren.
Via de verzending van het inschrijvingsformulier verklaart u zich akkoord met de algemene inschrijvingsvoorwaarden van FARO https://faro.be/verkoopsvoorwaarden