FAQ inschrijvingssysteem

Je kan sinds september jouw activiteit(en) voor Erfgoeddag 2019 inschrijven via https://inschrijven.erfgoeddag.be. Bij een vernieuwd systeem horen uiteraard nieuwe vragen. Daarom ontwikkelden we drie handleidingen, die vind je hier terug. Hieronder vind je een overzicht terug van enkele terugkerende vragen.

Blijven er zaken onduidelijk? Laat ons dit zeker weten via info@erfgoeddag.be of 02 213 10 81.

Hoe kan ik inloggen als deelnemer?

Hier kan je de handleiding inkijken die daar dieper op ingaat. Indien je vorig jaar al deelnam, dan kan je gewoon dezelfde logingegevens blijven gebruiken. Wachtwoord vergeten? Vraag er dan een nieuw aan via het tabblad 'nieuw wachtwoord aanvragen'. Let wel: het inschrijvingssysteem vernieuwde voor Erfgoeddag 2018, deelnemers aan edities 2017 en vroeger moeten wel een nieuw account aanmaken.

Hoe kan ik inloggen als lokale coördinator of regiocoördinator?

Hier kan je de handleiding inkijken die daar dieper op ingaat. Indien je vorig jaar al lokale coördinator of regiocoördinator was in jouw regio, dan kan je gewoon dezelfde logingegevens blijven gebruiken. Vonden er wissels plaats? Laat ons dit dan zo gauw mogelijk weten via info@erfgoeddag.be 

Hoe kan ik mijn activiteit invoeren?

Hier kan je de handleiding inkijken die daar dieper op ingaat.

Kan ik een activiteit nog aanpassen na indienen?

Je kan kleine aanpassingen blijven maken, ook nadat je je activiteit al indiende als ‘klaar voor nazicht’.  Hoe dat in zijn werk gaat, kan je hier lezen.

Kan ik een activiteit verwijderen?

Hier kan je de handleiding inkijken die daar dieper op ingaat.

Mijn activiteit wordt niet bewaard, latere aanpassingen aan mijn activiteit worden niet bewaard, etc.

Gebruik voor een optimale en vlotte inschrijving best de webbrowsers Chrome of Firefox. Bij Internet Explorer kunnen haperingen gebeuren.

Kunnen we al promotiemateriaal bestellen?

Promotiemateriaal bestellen kan vanaf januari. Hier krijg je nog een extra melding over. Je ontvangt het promotiemateriaal dan midden maart.

Ik ontvang geen mailtjes.

Controleer eerst even je spamfolder. Blijf je problemen ondervinden, neem dan even contact op met ons via info@erfgoeddag.be of 02 213 10 81. In ieder geval kan je altijd de laatste stand van zaken zien op het platform zelf.

Hoezo, ik zal sneller op de hoogte zijn dat mijn activiteit in orde is?

Wanneer je jouw activiteit als ‘klaar voor nazicht’ indient, dan krijgt je lokale coördinator automatisch een bericht.  Hij of zij kijkt je voorstel na en geeft meteen feedback. Je kan eventuele wijzigingen maken en je herwerkte activiteit opnieuw voorleggen.

Ik weet niet wie mijn lokale coördinator of regiocoördinator is.

Lokale coördinator: selecteer jouw gemeente, de activiteit wordt automatisch doorgestuurd naar de daaraan gekoppelde coördinator.

Weet je niet wie jouw regiocoördinator is? Vraag het even na bij ons via info@erfgoeddag.be of selecteer 'geen regiocoördinator'.

Ik zie als lokale coördinator of regiocoördinator (nog) geen activiteiten staan.

Aan jou voorgelegde activiteiten vind je terug onder het tabblad ‘Te  controleren (Lokale Coördinator)’ Vind je dit tabblad niet terug? Klik dan even op de banner met het Erfgoeddag logo of op de rode tekst ‘beheer van activiteiten’. Tenslotte kan je ook even proberen klikken op de tekst ‘hallo …’ in de zwarte balk bovenaan.

Mijn regio heeft geen lokale coördinator of regiocoördinator, wat nu?

De activiteiten die deze regio’s indienen, stromen rechtstreeks door naar de Erfgoeddag coördinatie. Je krijgt dan van ons feedback.