Kent u de noden en verwachtingen van uw publiek? (En waarom u dat maar beter weet)

Vloek of zegen 2015 lanceringsmoment

Zoals u weet: de tijden zijn moeilijk. De inzet van middelen gebeurt best zo efficiënt mogelijk. Onder meer daarom organiseert FARO al voor de derde keer de basisopleiding marketing ‘Vloek of zegen?’. We lanceren dit traject op 26 februari, met twee internationale kleppers. Wil u uw aanbod en uw communicatie-inspanningen beter evalueren en inzetten? Een haarscherp zicht krijgen op de verwachtingen en verzuchtingen van uw bezoekers? Dan mag u deze (gratis) lancering beslist niet missen!

Vorig jaar, toen we de tweede editie van ‘Vloek of zegen?’ lanceerden, was het drummen. Ook toen hadden we twee spraakmakende marketingspecialisten te gast, van het V&A en het Rijksmuseum. Dit jaar ligt de focus van het lanceringsmoment op publieksonderzoek en het belang daarvan voor marketing. Onze sprekers zijn niet van de minste: Sarah Boiling van het Londense The Audience Agency en Laurine van de Wiel van het Amsterdamse Van Gogh Museum. Bovendien krijgt u ook de kans om al uw vragen, uitdagingen enz. met de twee sprekers in groep te analyseren! Free consultancy dus. Laat deze kans niet schieten!

Gezien de grote belangstelling vorig jaar is het raadzaam u snel in te schrijven.

Deze lancering is een onderdeel van de cluster 'Vloek of zegen? Marketing in de erfgoedsector'.

Alexander Vander Stichele
publieksonderzoek
praktijkontwikkeling
marketing
museum
vloek of zegen
Lezing of presentatie
Opening / lancering